5.9.11

u&me

Dagene gik så hurtigt, da rikke var på besøg hos mig. Det var nogle ret fantastiske dage, men det er det altid med hende. Der er allerede gået en - to uger siden, tror jeg? Og ingen af os har rigtig været at finde herinde på supernova, fordi der vist bare sker rigtig meget for os begge lige for tiden. Men vi kigger ind og læser alle jeres kommentarer og smiler lidt for os selv hver gang en ny tikker ind, for i er nemlig nogle søde og tålmodige læsere. Så tak for det.
Hermed lidt billeder fra en hyggelig dag med rikke hvor vi bl.a. fik en dejlig caffe mocha på Stardust, som også er en pladebutik og generelt er rigtig fin og hyggelig. Der kommer vi helt sikkert igen.

13 kommentarer :

  1. I love these pictures, very inspirational :)

    SvarSlet
  2. Søde billeder, rigtig godt taget!

    http://lauraravnkilde.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Det er virkelig nogle fantastiske billeder!

    SvarSlet
  4. Hehe hvor hyggeligt at i også har fundet vej til Stardust :)
    - og hellere få og gode indlæg end alt for mange og intetsigende indlæg. Når der er nyt fra jer ved man jo at det er fine og gode indlæg!

    God dag til jer,
    Lou

    SvarSlet
  5. Sikke dejlige billeder :)

    /Anna

    SvarSlet
  6. Her ikke set jeres blog før, men den er virkelig virkelig fin... Ved ikke hvordan jeg har misset den? :) Har i hvert fald meldt mig som fast læser nu...

    SvarSlet
  7. Skønne fotos:-) Jeg har meldt mig til. I er også velkommen forbi min blog www.lisbethsahl.dk
    Masser af hilsner
    Lisbeth

    SvarSlet
  8. Gorgeous photos!xx
    http://www.jessamynread.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Super finde billeder :D

    SvarSlet
  10. Hej :)

    Hvor har du købt dine mørkegrønne converse? og hvis det nu skulle være en str. 37,5-39 kunne du så være interesseret i at sælge dem?

    SvarSlet
  11. fine fine billeder :)

    SvarSlet