9.6.11

Sunset

Et par billeder jeg tog ved solnedgang to forskellige dage. Det er lidt sjovt at se, hvordan jeg har valgt det præcis samme motiv begge gange, helt ubevidst. Og at selvom det er det samme motiv, ser det så vidt forskelligt ud. Men ikke én solnedgang ligner den anden, vel? Man kan vist ikke benægte, at der bare er noget helt specielt over solnedgange - og det samme med solopgange, for den sags skyld..

Imorgen vil der ske noget lidt sejt herinde, nemlig en konkurrence til jer, vores søde læsere. I fortjener det i hvert fald. Vi håber i kigger ind og har lyst til at deltage!

10 kommentarer :

  1. Hvor er det dog bare helt fantastisk smukt. Især det sidste - de varme lyserøde toner er uforlignelige :)

    SvarSlet
  2. It's almost impossible to watch a sunset and not dream. Jeg kan kun sige wauw. Jeg elsker solop - og nedgange. Helt uimodståelige, fantastiske og utrolige.

    Glæder mig til konkurrencen i morgen! :-)

    SvarSlet
  3. hvor er smukt! det øverste er "mit yndlings" :)

    SvarSlet
  4. Det er nogle rigtig flotte billeder :-)

    SvarSlet
  5. Det er godt nok utroligt dejlige billeder! ;-)

    // Emma. - www.the-black-one.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Beautiful photos!!

    http://fashiablee.blogspot.com

    SvarSlet
  7. virkelig smukke billeder! :)

    Emilie
    www.blogbyemilie.blogspot.com

    SvarSlet
  8. GUD! Hvor er det bare smukt! Og ja, lidt sjovt at "sammenligne" de to dage. Ved ikke hvilken der er smukkest ;)
    /Gunilla

    SvarSlet
  9. Hold da op nogle fine billeder! Virkelig smukt.

    SvarSlet