15.5.11

New in - from Paris

Her er to ting jeg købte i Paris. En virkelig lækker mineralpudder fra Sephora (som forresten er et must at besøge, når man er i Frankrig - det er den bedste butik for hudpleje, makeup og parfume, synes jeg) som passer så fint til min hudfarve og er let og dejlig at have på. Den er jeg virkelig glad for. Den anden ting jeg købte, er min yndlings makeupfjerner, som jeg havde brug for en ny af. Jeg har brugt den siden sidste sommer og har kun godt at sige om den. Den fås i de fleste 'Pharmacies' rundt omkring i Frankrig. Generelt er apotekerne i Frankrig noget helt andet (og mere spændende) end dem vi har i Danmark, så de er bestemt også et hurtigt besøg værd.

5 kommentarer :

  1. Jeg elsker Sephora :-) Det er min ynlingsbutik :-)

    SvarSlet
  2. Jeg elsker Sephoras produkter! De er super gode og har yderst rimelige priser.
    Jeg har efterhånden prøvet pudder, neglelak, øjenskygger, eyeliners, blush og primer (som er min absolutte favorit), og jeg har været glad for dem alle;)

    SvarSlet
  3. Jeg er virkelig enig - intet slår Sephora. De har virkelig sådan et godt udvalg af alting.

    SvarSlet
  4. Hej! Hvor er jeres blog fed :-)
    Følger den nu!
    Ville være utrolig glad hvis i gadt tjekke min ud http://the-sofia.blogspot.com/ :-))
    PS: håber det er ok jeg lige har lånt nogle af de billeder som i havde fundet på tumblr

    SvarSlet
  5. Super lækkert ! :)

    xx Victoria.
    www.thawaitisover.blogspot.com

    SvarSlet