17.5.11

A blog i like (#1)

Nogle gange falder jeg over en blog der bare skiller sig ud fra mængden og norske Ida Fiskaa's er helt bestemt en af dem. Den fangede mig fra starten af, med sit enkle og flotte layout og selvfølgelig de meget fine billeder pigen bag bloggen, 16-årige Ida, tager. Teksten på bloggen er skrevet med personlighed og omtanke og hendes blog handler mest om det ganske almindelige liv hun lever og hendes passion for fotografering. Det er ikke en lille blog, det ser faktisk ud til, at hun har en temmelig stor læserskare. Men den fortjener alligevel mine varmeste anbefalinger med sig på vejen - det kan jo være nogle af jer, ligesom mig, heller ikke er stødt på den før.

9 kommentarer :

  1. Yay, I like! Ida's blog er blandt mine favorit blogs :) Hvis du ikke har gjort det endnu, så skulle du også ta' og tjekke nogle af de blogs ud, som hun linker til. De er bestemt også anbefalingsværdige. Synes egentlig der er mange svenske og norske bloggere med stor fotointeresse, der han nogle vildt interessant og lækre blogs.

    SvarSlet
  2. Oj! Tusen tusen takk for en utrolig fin tekst om meg og min blogg! Betyr veldig veldig mye for meg! Skal fortsette å følge med på denne bloggen! <3

    SvarSlet
  3. Tusind tak for linket til hendes blog! Den er jo super fed og hun tager virkelig nogle smukke billeder :)

    SvarSlet
  4. Tak for linket! Den er bare rigtig fin, og så er billederne hun tager jo fantastisk smukke.

    God dag :)

    SvarSlet
  5. Ej nogle flotte billeder!
    Jeres blog er simpelhen så fin, læser den hver dag:)
    http://justanotherday-anna.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Jeg kan ikke andet, end være enig. I det år jeg følgt Ida, har hun kun lavet fantastiske blog posts!

    SvarSlet
  7. Hvor er det nogle smukke billeder! Jeg vil helt sikkert kigge forbi!!

    Jeg har forresten lige lavet en blog ekstra, som du måske vil kunne lide - kig forbi og følg med hvis du vil :-) http://myowndelirium.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. Hej Mona (: Jeg tænkte på hvilke kamera, du bruger? Jeg synes, du tager nogle virkelig flotte billeder

    SvarSlet
  9. Hvor er jeg glad for, at i kan bruge det! (:

    Michelle - Det har du helt sikkert ret i, jeg har luret lidt på dem, men skal vist lige have kigget dem ordentligt igennem en dag.

    Ida Fiskaa - Det er helt fortjent! Det er jeg glad for!

    Ida - Hej! Jeg bruger Canon 40D og Canon 600D. Og tusind tak (:

    SvarSlet