1.9.13

En dag hos Kähler

For et par uger siden var jeg inviteret til et fint arrangement hos Kähler, først i deres Coffee Station og efterfølgende i deres flagship store på den anden side af gaden. Vi blev forkælet med god kaffe, små kager og deres hjemmelavede frozen yoghurt.
Det jeg godt kan lide ved Kähler er at de har skabt et helstøbt univers omkring deres brand og produkt, og samtidig formår at holde det hele på et uformelt, ukrukket og indbydende niveau. Jeg gør mig normalt ikke meget i sådan nogle arrangementer, men jeg kunne ikke sige nej til det her, da jeg blev inviteret af søde Lou og Marina. Måske er jeg bare blevet vant til, at jeg kan holde bloggen her og min daglige virkelighed temmelig adskilt. Måske er jeg egentlig bare en ret privat person (som ironisk nok har en blog). Ligegyldigt hvad, havde jeg en dejlig dag og nød at møde de andre søde piger og høre lidt mere om Kählers univers.

1 kommentar :

  1. Hvor ser det dog fint ud, og det lyder som en gennemført skøn dag.

    SvarSlet