16.1.13

En fredag

8 kommentarer :

  1. kære piger.
    hvor er i vildt dygtige til det her, i gør! wauw.
    jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide, hvad i beskæftiger jer med?
    kærlig hilsen,
    nina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nina. Hvor er det dejligt at få at vide! Tak!
      Jeg studerer multimediedesign og Rikke arbejder (og går og pusler med små filmprojekter her og der), efter at have gået på Den Europæiske Filmhøjskole.
      Kh

      Slet
  2. This dish looks so delicious!

    SvarSlet
  3. Jeg er stor tilhænger af dine billeder!! De er virkelig smukke!

    SvarSlet
  4. Åh, jeg kan se, at du har været på mit yndlings sted! Sikke fint du har fået det skønne møblement med på det sidste billede. Og den ginger beer smager uforskammet godt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, hvor fint! De gør det nu også godt på Langhoff og Juul. Tak skal du have. Og JA, de smager simpelthen så godt!

      Slet