3.10.11

Sunny sunday

Igår var der gratis entre til Den Gamle By i Aarhus. Der var solskin ind af mit vindue så jeg hoppede i et par shorts og en t-shirt og tog afsted med en veninde. Sidst jeg var i den gamle by, tror jeg, at jeg var mellem fem og ti år, så det var virkelig fint at gense det hele. Da vi fik lyst til kage stod vi i kø hos en lille bager i et kvarters tid (ja, det var åbenbart en meget populær bager) og købte så hindbærsnitter, cremelinser og vaniljekranse som vi spiste med et 'mmh' (og fandt ud af hvorfor der var så lang kø). Det var altså en god dag. Hvad fik i jeres søndag til at gå med?

3 kommentarer :

  1. Hvor lyder det hyggeligt. Søde billeder, specielt det med kraven!
    Selv samlede jeg ind for røde kors med min veninde. Vejret var skønt og perfekt til en gåtur. :-)

    Emma S
    www.eemmaass.blogspot.com

    SvarSlet
  2. det var det virkelig også. og tak (:
    hvor er i gode - jeg fik også lige givet et bidrag til et par søde piger der bankede på min dør.

    SvarSlet
  3. Det lyder virkelig hyggeligt! og billederne er noget så fine.
    Jeg har også kun hørt godt om Den Gamle By's bager - men gider jo ikke at betale entre til den gamle by, hver gang lysten til en superb hinbærsnitte melder sig.
    Ville ønske jeg var kommet afsted i søndags, nu da der var gratis indgang.

    SvarSlet